koscio 3Parafia pw. Błogosławionej Karoliny Kózki

35-505 Rzeszów, ul. Kościelna 15A

tel.:  609 259 834     mail:

WPi     WIELKI PIĄTEK TO DZIEŃ MĘKI I ŚMIERCI JEZUSA.

Od godz. 8.00 możliwość indywidualnej Adoracji Jezusa.

- O godzinie 15.00 rozpoczęcie Nowenny przed Świętem Bożego Miłosierdzia, modlitwa Koronką do Bożego Miłosierdzia oraz Droga Krzyżowa.

- Kolejna Droga Krzyżowa będzie o godz. 17.30.

- O godz. 18.00 rozpoczęcie Liturgii Wielkiego Piątku zakończoną przeniesieniem Pana Jezusa do grobu. Adoracja Pana Jezusa w grobie do godz. 24.00.

3 minutes | 513 words

KOLONIA LETNIA W OŚRODKU WCZASOWYM „ MITUR” W WIŚLE – MALINCE W OKRESIE OD 16.07.2017 DO 26.07.2017

Na wypoczynek jechaliśmy pełni niepokoju ( szczególnie ci najmłodsi), a starsi – żądni wrażeń i nowych przyjaźni. Męczącą kilkugodzinną podróż w upale, wynagrodził nam piękny widok Beskidu Śląskiego, a przede wszystkim naszego ośrodka, w którym mieliśmy spędzić 10 dni.

Kolonia 025

Zakwaterowaliśmy się w 9 murowanych domkach z balkonami . Jeszcze tego samego dnia zwiedzaliśmy najbliższą okolicę oraz bazę ogrodzonego ośrodka. Następnego dnia wyruszyliśmy pieszo zwiedzać skocznię im. Adama Małysza, a w kolejnym dniu Galerię Małysza – jego wszystkie zdobyte trofea, a także wszystkie narty, kombinezony sportowe i inne pamiątki. W tym dniu zwiedziliśmy jeszcze Rynek w Wiśle, a w nim ciekawe Muzeum Beskidzkie. Na zakończenie zrobiliśmy grupowe zdjęcia z Małyszem z białej czekolady – szkoda, że był pod szkłem.

Kolonia 409

W czwartym dniu kolonii pojechaliśmy na całodniową wycieczkę do Cieszyna. Najpierw zatrzymaliśmy się w Ustroniu gdzie wjechaliśmy kolejką linową na Czantorię – najwyższe wzniesienie Beskidu Śląskiego – 995 metrów n.p.m. Po mocnych wrażeniach wysokościowych ruszyliśmy do Starego miasta Cieszyna. Zwiedzanie miasta rozpoczęliśmy od wejścia na XI- wiekowe Wzgórze zamkowe. Zainteresowała nas stara Rotunda oraz Wieża Piastowska, na którą niektórzy ( ochotnicy) dosłownie wdrapali się. Ale warto było, bo z wieży roztaczał się piękny widok na miasto i okolicę. W piątkowy ranek obudził nas deszcz. Na szczęście w tym dniu mieliśmy zaplanowaną wycieczkę po okolicy – Wiślańską Ciuchcią.

Kolonia 573

Siedząc w wygodnych w wagonikach i słuchając przewodnika – kierowcy, oglądaliśmy wodospad na Wisełce, zaporę i jezioro Czerniańskie, hodowle pstrągów. Atrakcją zwiedzania był zameczek i rezydencja prezydenta RP., pod którą zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia. Kolonijny weekend był pod znakiem olimpijskim. Rozegraliśmy mecze tenisa, siatkówki, wyścigi sprawnościowe rzędów oraz inne konkurencje sportowe. Poniedziałek był oczekiwanym dniem, w związku z wycieczką do parku rozrywki w Inwałdzie. Cały dzień spędzony na różnych „ szaleństwach” oszołomił nas na tyle, że pogubiliśmy komórki, portfele, a niektórzy nawet plecaki. Dobrze, że pod koniec dnia wszystko się odnalazło.

Kolonia 517

Największe powodzenie miały autoskutery, Pirat, Koło Młyńskie, Egipt horror show oraz kino 5D, gdzie chciał nas połknąć wąż. W warowni oglądaliśmy osadę średniowieczną, strzelaliśmy z łuku i spotkaliśmy smoka ziejącego ogniem.

Kolonia 879

Po wszystkich atrakcjach- zabawach zjedliśmy „ pakę Dina” i wróciliśmy do ośrodka. We wtorek, dzień przed powrotem bawiliśmy się w Kolibie – drewnianym domku na podsumowaniu wypoczynku. Wszyscy otrzymali zasłużone dyplomy i różne pamiątki.

Gorąco i serdecznie dziękujemy Ks. Proboszczowi za zorganizowanie wypoczynku oraz wszystkim darczyńcom za pomoc w organizacji wspaniałej kolonii.

Zapraszamy do obejrzenia obszernej galerii zdjęć: kolonia.

Kalendarz spotkań grup duszpasterskich

oaza lso diecezja rz DRcaritas dzielo  indeks